2010. február 10., szerda

Fizetés . . .

10-e van úgyhogy ez azt jelenti, hogy fizetééés! :) 
Be is mentem az ERSTE bankba és befizettem Campleaders számlájára az 5ezret. Mondtam a pénztáros nőnek, hogy ötezernek kell megérkezni a számlára, tehát bármi kezelési költség vagy egyéb díjat plusszban is én fizetek, de azt mondta nincs ilyen, így elég az 5ezret fizetnem. Azért kíváncsi leszek rá.
Bank után még betértem az egyik könyvesboltba ahol beszereztem egy New York útikalauzt. Természetesen minden városról nem fogok könyvet venni, minek ha csak 2 napig leszek valahol, de szerintem New York megérdemel 1 hét látogatást és egy útikönyvet. 


Árban és tartalomban is jónak tűnik.

http://www.libri.hu/konyv/new-york-utitars-top-10.html

Jah, és most agyalok, hogy milyen bankkártyát vigyek ki.
Az biztos, hogy OTP-nél nem lesz dombornyomott kártyám, mert nem tudok berakni 150,000 Ft-ot fedezetnek, a készpénz felvét pedig 4 euro + a felvett összeg 1 %-a.

A CitiBank-os kártyám ugyan dombornyomott, de MasterCard nem pedig Visa és állítólag a Mastert nem igazán szeretik kint. CitiBank-nál a készpénz felvét külföldön a felvett összeg 2,5 %-a, de minimum 1,000 Ft. ( Legalábbis a kedves hölgy ezt olvasta le a tájékoztató papírról, merthogy amúgy nem tudta. Azt hiszem ez a 3. kérdés volt amire nem tudta a választ. Inkább írok az ügyfélszolgálatnak.

Ajánlják az Erste Bank-os kártyákat. Lehet, hogy az lesz. Most 2 napig meló, de jövő héten beugrok az Erste-hez megkérdezni a lehetőségeket. 

1 megjegyzés:

  1. Jo a Master is. Nincs azzal gond.

    Ha vasarolsz, azert azt hiszem a bank nem szed le penzt - csak az arfolyamingadozasokkal bukhatsz.

    Angol nyelvu utikonyvet szerintem antikvariumban kinn olcsobban talalsz, ha nem a legujabbat keresed. Ha tudsz/akarsz postan rendelni, akkor alibris.com -on elkepesztoen olcson lehet uj es hasznalt konyveket venni. Meg ugy is megeri, hogy postakoltseget kell fizeni. (1-2 dollar a konyv es 3-4 a postakoltseg.)

    Juniusban ha a rendeleshez beirod a kedvezmenyek rovatba a MARCH szot, 1 dollarral kevesebbet fizetsz.
    Vigyazz, h a konyvet ne Magyarorszagra kuldesd ki, hanem az amerikai cimedre :)

    VálaszTörlés