2010. január 12., kedd

On review :) . . .

Kb 2 napja írtam Petrának ( 2009-es táboros ait a kérdéseimmel bombázok ), hogy menyi idő míg valakit lefoglal egy tábor. A válasz az volt, hogy változó. Valakit már januárban, valakit tavasszal, valaki pedig a "job fair"-en talál tábort magának. Reméltem azért, hogy ha nem is januárban, de azért tavasszal majdcsak érdeklődik utánam legalább 1 tábor.
Mivel naponta többször is nézegettem a CL profiloldalam, ezért úgy döntöttem, hogy erős leszek, lesz ami lesz és 1 hétig nem nézem meg. Naná, hogy nem bírtam ki. Délelőtt meg is néztem, és csodák-csodájára a státuszom: On review! :)))



Gyorsan rákerestem a táborra. Petra táborával szerintem nem nagyon lehet összehasonlítani, az jóval flancosabb, de igazából mindegy, hogy melyik táborba kell mennem, csak mehessek. Nagyon úgy tűnik, hogy eléggé távol van mindentől ami azért is jó, mert így a tábor közben nem tudnék pénzt költeni, és legalább több maradna az utána lévő utazásra. Az utazásra ami kb már meg is van tervezve, tudom, hogy hol mennyi időt szeretnék eltölteni és miket szeretnék megnézni. Természetesen nem iszom előre a medve bőrére, de tervezgetni azért lehet nem?! :)
Az úticélok egyébként: Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon, New York.
Szóval most happiness van, remélem hamar döntenek a "sorsomról", hogy aztán intézhessem a további papírokat ami igazából már csak a vízum lenne.



Végülis nincs is olyan messze New York-tól. Csak 4 1/2 - 5 1/2 óra autóút. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése