2010. január 26., kedd

Placed . . .

Wooohhhooooooooooo!
Elhelyeztek. Van táborom.
20:18-kor telefoncsörgés. Mázli, hogy felvettem, mert ismeretlen hívónak nem szeretem felvenni. Általában mindig valami ügynök az aki üdülést meg díjcsomagváltást ajánlgat, arra pedig nem vagyok kíváncsi.
A táborból hívtak, semmi különös  interjú vagy ilyesmi, csak mondták, hogy náluk van a profilom, és lenne egy mosodai pozíció amit betölthetnék. Naná, hogy vállalom. :)
A tábor Camp Mitton, Boston közelében van, 64 gyereket lát vendégül a nyáron, heti 1 szabadnapom lesz, és semmi mással nem kell foglalkoznom csak a mosással. Ha azzal végeztem, akkor szabad vagyok. Aztán majd meglátjuk milyen lesz 64 gyerekre plussz a személyzetre mosni. :)


 

Már csak a vízuminterjú van hátra aztán visszaszámlálás indul! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Jujj, gratulálok az elhelyezésedhez!! Tök jó hely, ahogy elnézem, és biztos nagyon ügyes vagy, ha egy ilyen kis táborba felvettek, hiszen oda biztosan megválogatják az embereket!
    Én tegnap voltam 3 óráig on review, szintén egy ekkora tábor nézegetett, de aztán úgy döntöttek, hogy nem. :( Azért nem keseredtem el, csak rosszul esett egy kicsit...
    Én még a CD-n leírtak közül a befizetésnél tartok, mármint az lesz a következő lépés. Te? :) Panni voltam :)

    VálaszTörlés
  2. Következő lépés a csekkbefizetés lesz nekem is, ha megjön a januári fizetésem. :)

    VálaszTörlés