2010. május 25., kedd

Vegyes . . .

  1. Bőrönd jelenlegi súlya: 10,6 kg (Pedig még csak a pipere cuccok vannak benne, a hálózsák és egy pulcsi. Ajjajj, h fogok így megállni 17 kilónál? :S (Igen, tudom, h 20 kiló lehet, de számolni kell a kinti vásárlásaimmal is: szuvenírek, ajándékok.)
  2. Tábor által küldött orvosi papír aláíratva, lepecsételtetve. Kedves háziorvos egy ezrest kért érte. Nem értem miért, hiszen ki sem kellett töltenie semmit, mert megcsináltam helyette, ráadásul a Campleaders -es orvosi papírnál nem kellett fizetni. Szóval akkor most miért is? Na mindegy. Remélem ettől boldogabb lesz. 
  3. Tegnap és ma Couchsurfing üzenetek küldése. Eddig 2 válasz. 1 nem ér majd rá, a másik viszont szívesen fogadna, de azt mondta majd még térjünk vissza rá, hiszen augusztus még messze van. Szval Boston alakul, ma pedig Los Angeles lett küldözgetve. Jó lenne megspórolni a szállást. :) 

7 megjegyzés:

  1. A piperen nagyon jol lehet sporolni... Altalaban itt is megkapod ugyanazt es ugyanannyiert, mint otthon. Neha olcsobban (pl tampon, betet). Visszafele pedig hagyd itt a piperet.

    VálaszTörlés
  2. Húha, akkor már nagyon takarékoskodni kell a hellyel.:S

    Amúgy Én nem nagyon látom át ezt az egész Couchsurfinget.:S Most elolvastam a FAQs-t, de nem derült ki, hogy nekem is kell-e majd szállást biztosítani majd a későbbiekben. Nekem úgy jött le, hogy nem.:)

    Drukkolok, hogy minden simán menjen!:D

    VálaszTörlés
  3. Nem kötelező neked is szállást biztosítani. A profilodnál be lehet állítani, h van-e szörfölésre alkalmas kanapéd, vagy esetleg csak szívesen körbevezeted őket a városban, illetve beültök vhova egy kávéra beszélgetni. Bármit lehet.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Látom már nagyon megtervezted miket viszel:) Feszültségátalakítót viszel, vagy tervezed? Vagy az elektromos cuccaidhoz nem kell, működnek a kinti hálózaton is? Kellene vennem, de megvárom az orientációt hátha mondanak valami okosat.

    VálaszTörlés
  5. Elvileg úgy terveztem, h viszek feszültség átalakítót, habár a telefon töltőm és a hajszárítóm is működik 110 V-n, az elemtöltőm viszont nem. Sztem majd a noti dönt, h veszek vagy nem. lehet csak egy szimpla konnektor átalakítót veszek. Az cseppet olcsóbb. :)
    Szombaton úgyis orientáció, remélem mondanak vmi okosat.

    VálaszTörlés
  6. Nekem csk a hajszárító gond...áhh, nemtom mi legyen, direkt most vettem pici hajszárítót, erre az a tanács h inkább kint vegyünk átalakítót v hajszárítót:D

    VálaszTörlés
  7. Még én sem döntöttem. De ha veszek feszültség átalakítót, akkor itthon. Az a biztos. Lehet nem úgy kéne kint kezdeni, h hello, vigyetek el vásárolni! :)

    VálaszTörlés