2010. június 24., csütörtök

1. munkanap . . .

Bocsi, de most ekezetek nelkul fogok irni mert nem az en gepemet hasznalom.
Megerkeztem Mitton-ba. Oh My God, putri-putri-putri. A WC szornyu, az ajtonak nincs alja, a tusoloba meg papuccsal is alig merek belepni, az amcsi lanyok hangosak es kb leszarjak ha vki mar alszik, mert mondjuk melozott, nem ugy mint ok, akik csak labdaznak, meg enekelgetnek. Amugy kedvesek es mosolygosak, csak alapveto illemszabalyokkal nincsenek tisztaban. Ma kezdodott az igazi melom. Sajna elotte kepet nem csinaltam, de majd utana kep lesz. A szobankat es egyebeket termeszetesen megorokitettem. Elvileg a heten jonnek a kedves kabeles emberek es lesz majd net. Nagyon remelem, habar a fonok Lisa nagyon aranyos, a magyaroknak megengedte, h hasznaljak a gepet, mert mi messzirol jottunk. A kaja eheto, amugy vicces sztem inkabb fogyni fogok mint hizni, legalabbis remelem a legjobbakat.
Itt vegre Emesevel es Biankaval vagyok. Delutan beviszik a tarsasagot vasarolni, azt hiszem beszerzek par dolgot.
Jah, a mai nap legviccesebb resze: minden iszonyatosan lerobbant itt, de a mosnivalo cuccok kozott talaltam egy Ralph Lauren parnat. :)
Na most megyek is vissza pakolgatni, termeszetesen csakis gumikesztyuben amibol kaptam egy egesz dobozzal. :)

3 megjegyzés:

  1. na:) minden jóban van valami rossz... de kárpótolni fognak majd az élmények és a többi látványosság! biztos nem ez marad majd meg, ha hazajössz:P várom a képeket is, amint tudsz felrakni:) vigyázz magadra, pu!

    VálaszTörlés
  2. Ja igen Lisáról el is felejtettem képet küldeni. Valóban hangosak az amcsi lányok. Natasha-tól óvakodj. :)
    Az írásodból kiveszem, hogy két év alatt nem változott semmi. :)
    Drukkolok a net miatt nektek, hogy tényleg megérkezzen a kábelszerelő... és azért is, hogy használhassátok Lisa gépét.

    Júlia-Petra

    VálaszTörlés
  3. Tegnap este megerkezett Natasha. Thank God, eddig meg semmi dolgom nem volt vele, viszont Emese ma vele ult ebednel es azt mondta nagyin megjatsza magat. :S

    VálaszTörlés