2010. június 14., hétfő

Hogy én ideges??? . . .

Ma kaptunk egy e-mailt a Campleaders-től, h ellenőrizzünk pár adatot a vízumunknál.

1.) Issue date: vízuminterjú napja
2.) Expiration day: 2010. Október 3-6
3.) Illetve azt, hogy a borítékban mindenkinek saját nevére szóljon a DS papír! 

Az utolsó kettő stimmel, az első viszont nem. Ráadásul jobban szemügyre véve a "J-1"-es papírt az útlevélben, rájöttem, h a tábor címénél nem stimmel az irányítószám, illetve amit a CL-től kaptam táborba jutási tervet, azon sem. Megnéztem gyorsan a tábortól kapott "staff welcome guide"-ot és jól tudtam, azon más az irányítószám, illetve neten is a welcome guide-os van nekik megadva.  

Gyorsan írtam e-mailt CL-nek, remélem nem lesz nagy gáz. 1 hét múlva utazom. 1 hét alatt sok minden elintézhető, de remélem nem lesz ezzel baj.

Na megyek is aludni, addig sem ezen kattogok.

2 megjegyzés:

  1. remélem nem lesz ebből bajod.
    nekem rossz papírt csatoltak 3.nak, de szerencsére a Gergő elküldte és csak ki kellett cserélnem.

    amugy az egyik magyar csajnak a táboromból pedig tejlesen rossz címet írtak az 1. papírra, de azt a választ kapta h nem baj.
    ezt viszont érdekesnek találtam. majd kiderül csütörtökön h tényleg nem volt e baj.

    VálaszTörlés
  2. Fórumon írta vki, h neki sem a vízuminterjú napja az issue date, hanem a következő. Kicsit megnyugodtam. A címnél pedig madjdcsak nem lesz baj, hiszen utca+város+házszám stimmel. Na, de majd otthon kiderül. Melóból sajna nem tudok bejelentkezni az e-mail fiókomba. :(

    VálaszTörlés