2010. június 26., szombat

Mosoda . . .

Este sikerult aludni, kivetelesen aranylag sokan egesz idoben agyba kerultunk. 
Reggel ebredes, reggeli: tojasrantotta, sult bacon, muzli. 
Aztan irany dolgozni. Aham, 2 mosas utan a mosogep megadta magat. Szerelo pedig majd csak holnap jon. Megijedtem, h vmit elrontottam, biztos tultoltottem a gepet, de nem hiszem, h 1 (nem pupos) evokanal mosoportol 10 liter hab jonne ki belole. Szval amig nincs dolgom, addig besegitek a konyhan, de most meg nagyon hamar vegzunk, plane, h 99%-ban minden fagyasztott es gyakorlati fozes nem igazan van. Remelem holnap helyreall a rend, vissza akarom kapni a mosodaaaaaaaaat!!!!!!! :) 

Ebed: szendvics, sajt, sali, humusz. Sajnos szornyu volt a humusz, pedig mikor meglattam az etlapon, nagyon megorultem neki.

Robinak valaszolva: semmi problemam nem volt az atallassal. Este ertem a taborba, lefekudtem aludni, hajnalban ebredes, h jajj nem tudok aludni, aztan 15 perc mulva megint aludtam, es azota sincs ezzel baj. Szerencsere. :) 

Net meg mindig nincs. :( Ennek nem igazan orulunk. 
Jah, es a masik 2 magyar lany mar talalkozott kigyoval.  Van egy olyan erzesem, h en leszek a kovetkezo. :S 

Pussz a csaladnak! 

(L)em! Naon hianyzol!!!!!!!!!!!!!! :( (K)(L)(K) 

5 megjegyzés:

  1. Ha én taliznék kígyóval,szerintem hazáig rohannék.De gondolom ezt tudod,hisz a lányom vagy.Pusy

    VálaszTörlés
  2. A mosoda már csak képzeletben is sokszot jobbnak tűnik a konyhánál.:)

    99%-ban fagyasztott?:O Hát az durva...sütő, mikró elég is.:D Nem kell konyhatündérnek lenni.:P

    Egyébként sokan vannak már a táborban? Ha nagyon felgyűlik a szennyes, irány a patak.:D Vicc volt.:P

    Kígyó?:O Fogalmam sincs mit csinálnék. Vigyél magaddal valami fertőtlenítőszert, amit rá tudsz önteni, ha jön.:S Hirtelen nem jut eszembe jobb.:D

    VálaszTörlés
  3. Akkor beirhatod az oneletrajzba a szakacskodast is :)

    VálaszTörlés
  4. meg a kigyobuvolest... remelehtoleg... :P

    VálaszTörlés
  5. kígyó basszer, ne bántsd az a lényeg!!! :D terelgesd arrébb!! :P

    VálaszTörlés