2010. június 27., vasárnap

Meg mindig nics melom . . .

A karbantarto meg minidg nem tette tiszteletet a taborban, igy ma nem dolgoztam. Besegitettem ugyan a konyhan, de csak a vizeskancsokat pakoltam ki, toltottem ujra, meg a fagyasztott krumplit es a szinten fagyasztott halrudakat tettem tepsire. Itt nem nagy muveszet a fozes. Legalabbis a taborokban nem. Epp most fejeztuk be a koltozest. Eddig azokban a kabinokban voltunk ahol majd a gyerekek lesznek, igy is ismertettek minket, most egy kb ugyanolyan kabinba kotoztunk csak feljebb, es kicsit kevesebben leszunk. Nem 12-en, hanem csak 8-an egy kabinban. Es befoglaltuk mindharom egyes agyat. A tobbi, csak emeletes. :) Ma eleg rendesen bevertem a hatam mikor keltem fel, sztem szep lila csik lesz majd rajta.
Konyhas lanyok most furcsiznek, lementek a tohoz, en meg jo fuggohoz hiven itt vagyok a gepnel. Meg nem art ha a mosokonyha kozeleben vok, hatha vmi isteni csoda tortenik es ma meg kijon a karbantarto. Jah es annak ellenere, h el lett mondva, rossz a mosogep, vki hasznalta tegnap este. LOL. 
Reggeli ma tojasos muffin volt. Igazabol olyan volt a muffon mint vmi zsomi, abba bele a tojas, meg bacon. Ebedre halrudacska ( blah, szornyu ), sultkrumpli, sali, mini repak, fagyi. Hihetetlen, h minden ebedhez es vacsihoz van desszert. A masik meg, h amit ok yellow cake-nek ( sarga torta ) hivnak, az nalunk otthon a szimpla piskota. 
Egyebkent minden rendben, nagyon szep idonk van, eddig meg csak 1x esett, az sem tartott sokaig. A paratartalom eleg magas, folyik rpolam a viz, es elfogyott a tiszta polom. Nagyon kene az a mosogep. Kedden szabadnapunk lesz, elvileg kiprobaljuk a 2 dollaros buszt, es lemegyunk az oceanpartra. 

Kata! Nyugi, nem bantanam a kigyot. A kozelebe sem mennek, sztem rohannek az ellenkezo iranyba hangos sikitasokkal kiserve. 


5 megjegyzés:

  1. :))) helyes helyes!!!
    ezek a halrudacskák elég szörnyen hangzanak! sztem legközelebb csempészd ki a kígyócskáknak! :P

    VálaszTörlés
  2. a muffinamit ettetek az az English Muffin, en szeretem nagyon megpiritva, tojassal, vajjal. Nyamm :) Nem fogyokuras kaja :))

    Halruacskak, azt otthon se szerettem, sztem itt rosszabbak...

    VálaszTörlés
  3. Hohooo kajamenyország :D én tök jól elélek ilyeneken :D
    Gyerekek mikor jönnek? akkor majd beindul majd a mosás gondolom, meg arra már csak megjavítják. Hogyhogy használta valaki a rossz mosógépet, működik. Amit írtál abból arra következtetek hogy csak símán túlhabzott nem? mind1 végülis. Csinlj sok sok képet :D
    Amúgy meg gondoltam hogy első pár nap takarításból fog állni :)) tuti jól elkél oda egy magadfajta rendszerető emberke :D Amcsikkal spanoltál már, vagy elszeparálódnak tőletek teljesen?

    VálaszTörlés
  4. Vhogy nem tudlak elképzelni 8 emberrel együtt:D A koliban is biztos örültél volna, ha még másik 8-al összezárnak:D Szerintem meg használd ki a tavat pólómosásra:D biztos nagy feelinge lenne:D:P

    Timi

    VálaszTörlés
  5. Igy jo dolgozni: fizetes van, munka nincs.

    VálaszTörlés