2010. június 1., kedd

Couchsurfing . . .

Nekem nagyon tetszik maga az ötlet, ugyanakkor nem értem miért nem tud válaszolni vki ha már 2 hete megkapott egy üzenetet. Ha csak annyit is, h sorry, de még nem tudok semmi pontosat, térjünk vissza rá kicsit később. Na mindegy. Azért szerencsére vannak egy néhányan akik nagyon kedvesek és válaszolnak, h örömmel várnak. Boston-ban és Los Angeles-ben már 95%-ban megvan a szállás, már csak New York-ban kéne találni.

Előre válaszolnék azokra a kommentekre, h még elég korán van miért kezdtem el már most a szálláskeresést:
  • tábori internet és mivel még mindig nem sikerült notit szereznem ( sajnos ) , így egyelőre úgy néz ki marad a tábori gép használata, ami nem túl bíztató
  • soha nem lehet elég korán kezdeni ( legalábbis ami a szálláskeresést illeti ), van olyan aki már most le van foglalva augusztusra 
  • inkább írjak korán mint túl későn

2 megjegyzés:

  1. A new yorkiakkal nekem sincsen jó tapasztalatom. előbb írt vissza az a washingtoni vagy philadelphiahi akinek a NY-i után írtam 4 nappal !
    De nem értem h miért ilyenek :S egy sorry visszaírása max 1 percig tartana nekik :S

    VálaszTörlés
  2. Biztos olyanok a NY-iak, mint nálunk a pestiek. ( Mondom ezt pestiként.:) )

    VálaszTörlés