2010. június 1., kedd

Ajándék part1 . . .

Nem olyan régen kaptunk egy e-mailt Campleaders-től, h mik azok a dolgok amiket vihetünk ajándéknak. Akkor jött a felismerés: OMG, ajándék is kell? Vmiért nem jutott eszembe, h vinni kéne, végülis dolgozni megyek egy X fős táborba, nem pedig cserediák programra ( amin már voltam Olaszországban és természetesen a fogadócsaládomnak vittem ajcsit ), szval nem gondoltam rá. Na mindegy. Gondoltam pirospaprikát nem viszek, mert mégis mit csinálnának ott vele mikor a tojásrántottát is dobozból öntik, kétlem, h nagy főzések lennének. Így maradt a magyar zászló. Vaterán találtam, kivételesen nem 2,000 Ft-ért hanem csak egy ezresért, így gyorsan meg is rendeltem, jövő héten érkezik majd. Egyik nap pedig eszembe jutott, h kéne szerezni vmi útifilmet Magyarországról. Le kéne tölteni? á, az olyan gagyinak tűnik ha csak kiírom. Ma nagy, Tesco-s bevásárlásra mentem gondoltam körbenézek a DVD részlegen hátha lesz, és csodák-csodájára találtam is. 60 perces, angol és magyar hang is van rajta, és nem csak a fővárost mutatja be ( Budapest, Szentendre, Visegrád, Gödöllő, Pécs, Szeged, Ópusztaszer, Esztergom, Kalocsa, Herend, Sopron, Velencei-tó, Hortobágy . . . stb ). Sztem más már nem kell. Vagy igen? A himnuszt még leszedem mp3-ba és ennyi. Jah, és mázlim volt, ugyanis le volt árazva a dvd, így csak 499 Ft volt :)


8 megjegyzés:

  1. ez a DVD tökjó ötlet:) mázlid volt, hogy ennyiért kifogtad:) az jutott eszembe, h más a DVDk kódolása(nemtom szakszerűen, nem értek hozzá) az USAban, pl onnan rendelt DVDmet itteni progim nem akarja lejátszani elsőre, nemtom visszafelé hogy működik, de gondoltam szólok, ne ijedj meg ha ilyesmi történne elsőre:)

    VálaszTörlés
  2. De jó ötlet! Ilyen DVD Nekem is kell!:) Kíváncsi vagyok, hogy mit van rajta Szegedről.:P Amúgy jó ötlet.:D

    Veronica-nak igaza van a DVD-vel kapcsolatban.:( Remélem hogy működni fog azért...hátha!:)

    VálaszTörlés
  3. hát most rendesen irigyellek... akarok amerikába menni. :((( igaz tampába, de óóó... :(

    VálaszTörlés
  4. Juppííí, Csiga visszatért a blogoszférába! :D
    Én Emesét és Biankát irigylem, ők már szombaton utaznak. De 2,5 hét és megyek utánuk. :)))

    VálaszTörlés
  5. csak én nem akarok utazni sehova. De jók az ajándékok.) örülés:)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem se biztos, h egy normal dvd lejatszoval mukodni fog. Szamitogepen a telepitett programoktol fuggoen mukodhet.

    (Ha viszel mobilt, nezd meg, hogy 3-savos-e, mert a mobil rendszer is mas.)

    Pirospaprikat nem is vihetnel (lasd elelmiszerbeviteli eloirasok). De sok helyen kapni, Bostonban a Central sq-en (piros metro) meg kimerve is.

    VálaszTörlés
  7. Nem lehet pirospaprikát vinni? Nem is tudtam. Egy csomóan azt vittek ajándékba és simán átengedték. Mondjuk gondolom nem emelték ki, h az van náluk, meg annyira nem is kérdezgették őket.

    VálaszTörlés