2010. június 25., péntek

2. nap . . .

Tegnap este azt hittem megutom az egyik csajt. Bejon, latja, h vagyunk 3an akik mar igencsak pizsiben vannak az agyukban halozsakkal, de iszonyat hangosan beszel. Egy masik mar ra is szolt, h halkabban, mert szegenyek, azaz mi, mar par oraja probalunk aludni. :)
Na mindegy, 7vegen koltozunk masik kabinba ahol elvileg nem leszunk ilyen sokan. A hangosabbak remelem a kolykokkel maradnak. :)
Juni 25.
Reggel ebreszto. este sikerult feltoltenem a telefonom Bianka atalakitojaval, mert amit en kaptam otthon kolcson, az nem mukodik. :( Reggeli: amerikai palacsinta, juharszirup, tej, ( sult husrudacska ami kb ugy nez ki mint otthon a belszinrolo ), muzli, vaj. En maradtam a tej es amcsipalacsinta kombinacional.
Reggeli utan mentem a mosodaba, rendetraktam. Csinaltunk a lanyokkal par kepet is. A peneszes torolkozo + raragadt peneszes zokni kombinacio felejthetetlen marad. :) A cuccokat amiket most pakoltam sztem tavaly nyar vegen elraktak, aztan annyi. Volt par dolog amihez inkabb hozza sem akartam nyulni, de szerencsere van gumikesztyum. Nagyon ugyi voltam, este vacsi idore mar be is fejeztem a rendrakast. Lisa meg is dicsert, h ilyen szep meg sosem volt, plane 2 nap alatt. Vacsi: csibehusi (mint az otthoni kisutheto mirelit, de ez itt finomabb, biztos tobb benne az izfokozo, mert sztem tul sok csirket ez sem latott ), melle pedig hambizsomi, salata, chips ( nem tudom felfogni, h lehet akarmilyen foetelhez chipset enni ) desszertnek pedig brownies ( tipikus amcsi csokis suti, nagyon tomeny, 1-nel tobbet nem is tudtam enni belole. Ebedre fagyi volt a desszert. Na ennyint a fogyasi almaimrol. 2 nap alatt rendben van a mosoda, mostantol majd csak 40 percenkent kell felkelnem kicserelni az adagokat. A moso es a szaritogep is 40 perc alatt vegez, csinaltam ma egy probamosast a talalt cuccokkal. Felreraktam par dolgot a nagy pkaolas kozben. Kapucnis-cipzaras felsot, meg egy New Balance szeldzsekit.
Most a taborvezetoknek vmi program van en meg atadom a gepet a konyhaslanyoknak, es irany tus.

Joejt mindenkinek, illetve nektek jo reggelt!

2 megjegyzés:

  1. Úgy örülök, hogy végre normalizálódnak a dolgok. Megszabadultok a hangos csajoktól, a munka is jónak tűnik.:)

    Majd a képek mindent elárulnak.:P Kíváncsi vagyok, hogy mit sikerült kihozni a mosókonyhából.:)

    Na igen, nem is kérdeztem. Jet-lag?

    VálaszTörlés