2010. június 6., vasárnap

Pakolás part1 . . .

Mivel már nagyjából tudom mit viszek majd, gondoltam csinálok egy előzetes bőröndpakolást, h mégis hány kiló a poggyász. 
Még anno úgy döntöttem, h az ajándékok, szuvenírek, egyéb kacatok miatt jó lenne megállni 18 kilónál. Nos ez már biztos nem fog összejönni, mert jelenleg 17,6 kg -nál járok és még nincs benne minden, mint pl: cipők, papucsok, fehérnemű és pár póló/pulcsi. Na nem mintha sok pulcsit szeretnék vinni. Ráadásul nem foghatom a nagy súlyt a hálózsákra, mert az csak 1,2 kg, sőt az eleinte nagynak hitt bőröndről is kiderült, h nem is olyan nagy. :) 
Lehet, h utazás előtti napon drasztikus szortírozás lesz.

3 megjegyzés:

  1. Tegnap én is elkezdtem összepakolni, de eddig még csak a bőrödbe pakoltam be. Majd sztem a hétvégén fogom belerakni a hátizsákba.
    Miből mennyit viszel? (poló, nadrág, pulcsi)
    Mivel nekünk pl 12 pólót írtak, de annyit tuti nem fogok vinni.

    VálaszTörlés
  2. A halozsakot meg amelyik rohanak nem baj ha gyurodik tedd egy nylon zsakba es porszivoval szivd ki belole a levegot. Kb felere fog csokkenni a merete. Igy nyersz helyet a borondben.

    VálaszTörlés
  3. Még pontosan nem tudom miből mennyit viszek. Egyelőre csak összeraktam, h miket szeretnék vinni, aztán majd kiderül, h mi valósul meg. :) Majd a végleges bőröndpakolásnál lesz egy post, h miből hány db került a poggyászba. Aztán ha hazajöttem egy olyan, h mi mindent nem használtam :)))

    VálaszTörlés