2010. augusztus 24., kedd

Hideg . . . de nem kicsit . . .

2 napja folyamatosan esik az eső. És a kabinokon ugyebár nincs ablak, csak szúnyoghálóval fedett lyukak. Úgyhogy este 2 melegítőnadrág, 3 pulcsi, hálózsák, takaró, meg pár pléd alattam, így elviselhető volt az éjszaka. 
Hihetetlen, h mennyire igénytelenek. Azért amennyi állami támogatást kapnak, mega dományok, meg minden, legalább ablakokat raknának fel. Mert nem épp a legkellemesebb dolog éjszaka úgy aludni, h közben érzem az esőcseppeket az arcomon. Este feljebb raktuk a plédeket amiket még anno a szél ellen "szereltünk" fel. Így legalább az esőt nem éreztük.
Este már a mosott cuccokat sem vittem ki, mert egyrészt nem fogk folyton a karbantartó srác után rohangálni, h ugyan jöjjön már segíteni, másrészt meg szakadó esőben egyik kézben esernyő, másikban a kiskocsim, nem lenne olyan vicces dolog. Reggel üzentem a lányos kabinoknak, h egy vkivel küldjék el a cuccokat. Na ná, h egy csomót vártam, úgyhogy inkább elindultam én. Szerencsére találtam a mosodán Széldzsekit, vízlepergetőset, igaz kb 2 számmal nagyobb rám, de jó a cipzárja és van kapucnija. Azt hiszem az hazakísér majd Magyarországra is. :) Jah, amúgy mindenhol hideg van. És persze semmi sem szárad meg, így a törölközőmet is lehoztam. Majd bedobom a szárítógépbe, mert nem kellemes este nedves törölközőt használni.
A tegnapi napot a fő irodán töltöttem a hideg miatt, ma viszont mikor mentem, láttam, h a nővérke elfogllata a helyemet. Ő is gépezett. Nem mintha neki nem lenne ott kb 4 méterrel arrébb a saját szobája íróasztallal, meg mindennel, ráadásul a wifi-t is oda kötötték be. Na mindegy. Fagyoskodok a mosodán 3 pulcsiban. Ennél többet már nem tudok magamra venni. A plédeket meg elvitték a kirándulók, merthogy ilyen időben is elvitték őket. Biztos nagy élmény lehet napi 24 órában a sátorban ülni 3 napig. Összesen 4 pléd maradt itt, abból 3-at kivittem a büntetésben lévőknek, mert őket meg a vízes ládákra ültették. Gratulálok a counselor-öknek!!! Tényleg! Nagyon okosak vagytok! Szval kivittem a plédeket a gyerekeknek, letöröltem a ládákat és alájuk raktam. Szegények. nem értem, h lehet ilyen hülye a vezetőség. 
Jah a másik vicces dolog. Ma kijött egy hapsi ellenőrizni vmit, jött a mosodára is. Na mondom egész időben, már csak 2 nap van hátra a táborból. :) 
Szval elég unalmasan telnek itt a napok. Pár napja aludtam egyet délelőtt, míg mentek a gépek. Nagyon jól esett, kár, h csak kb 2,5 óra volt. :( De legalább nyugi volt a kabinban. 
Na azt hiszem megyek, keresek vmi meleget. Hátha van még egy 4XL-es cucc ami ráfér a már rajtam lévő 3 pulcsira. :) 

Zöld plédek az eső ellen, pulcsik & takarók a hideg ellen és noti a szórakoztatásra! :) 


2 megjegyzés:

  1. én sokkkal magasabb hőmérsékleten dobtam magamra 5 réteg ruhát egy fesztiválon, ahol szakadt az eső:) ugyh kitartáááááááááááááást és átérzem:D

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Szerencsére péntekre már jó időt mondanak. És már csak 19 nap és otthon vagyooooooook!!! :)))

    VálaszTörlés