2010. augusztus 30., hétfő

Wing és X-Faktor . . .

Mozgalmas 3 nap van mögöttünk. 200 emberre akkor sem egyszerű főzni ha félig fagyasztott dolgokat kell csinálni. De pörgős, és jól éreztem magam. Viszont úgy néz ki vége. Tényleg csak erre a pár napra kellettünk, de persze majd kiderül még mi lesz, vizsont egyelőre azt mondták ennyi volt. Ma csak reggelit és ebédet kellett csinálni. Utána még volt némi takarítás, azóta pedig a staff house-ban vagyok. Páromra vártam skype-on, illetve némi sorozatleszedés volt. Kellenek a "jó kis hazai" dolgok. Mivel Túró Rudi nincs, így maradok a Barátok közt ( na nem minden nap, inkább csak havonta 1x ), Megasztár illetve most már X-Faktor színvonalas műsoroknál. Egyiknek sem vagyok a rajongója, de néha megnézem. Jó látni ahogy örülnek ha továbbjutnak és persze jókat lehet nevetni a kevésbé tehetséges indulókon. A mai nap második fele teljes nyugiban telt. Mostantól a héten pihi. Igazából nem is bánnám ha nem találnának nekünk más feladatot, és sztem nem is igazán tudnak, mivel csoport már nem jön, majd csak max 1 napos trainingekre, de hosszabb távra nem. A tábor tiszta, ki van takarítva minden, max itt is lehetne mókust kergetni. Itt eddig 3 fajtát fedeztem fel: chipmunk, Harvard mókus ( a szürke ), és a vérmókus ( a vörös, amelyik tegnap igen érdekes hangot adott ki mikor közeledtünk felé, így inkább irányt váltottunk ). Illetve vannak még kacsák amik csak úgy sétálgatnak a focipályán és összekakailnak mindent. Vigyázni kell hova lépünk. :)
A másik 3 magyar a táborban holnap még dolgozik, aztán este útnak indulnak végig a nyugati parton. Jajj, de irigykedek. Nem baj, így vagy úgy, de jövőre nekem is összejön. :)
Holnapra délig alvás van betervezve aztán mosás környéken sétálás és egyéb hihetetlenül fontos dolgok. És talán nekiállok megtervezni a New York-i tartózkodásunkat, a szállás már megvan, ma megérkezett a Citypass is. Több mint 55 nevezetességet lehet vele megnézni ingyen. Leszámítva azt a 158$-t amit kifizettünk érte. :))) Egy hétig lehet használni, és sok helyen nem kell végigvárni vele a sort. Szval pihengetés aztán NEW YOOOOOOOORK!!! :)


 És a kedvencem . . .



1 megjegyzés: