2010. augusztus 15., vasárnap

Képek tegnapról . . .


Pont egy templom mellett lettem rosszul a biciklis túránkon. :)


Visszafele láttam pár aranyos dolgot. 
Ilyen valószínűleg nálunk nem igazán lehetne kivitelezhető. 
Na jó, a falvakban igen, de máshol tuti nem. 


Ez már "hazafele" készült a tó után. 


Szeretek csomagot kapni.
És tetszik, h itt 2-3 nap alatt minden kiér.
Kár, h nem nekem jött benne vmi. :) 
Megérkezett a Secret Santa ajándéka Toni-nak.


Kértem hozzá díszcsomagolást. 1$ volt. ÍGy egyszerűbb volt mint dobozt keresgélni, vagy díszzacskót, pláne, h mindig annyira busy day van, h nem érnek rá elvinni minket. 



Gift Card kávézóba. :) 


Ez pedig a mosoda kinézete reggel.

Üres mosószeres flakon és ázott papírok a földön, a szárító tele ruhákkal, hálózsákok tócsában, mert hát miért is a dobozba tennénk őket?!
És az a baj, h hiába szólok a főnökömnek. A reakció annyi, h hát igen, ez van ha szabadnapra mész.


Hiába szólunk neki / nekik a problémáinkról, nagy ívben leszarják. 

Tegnapelőtt már átmentem szólni a szomszédokhoz, h aludni próbálnáűnk a másik oldalon így majdnem éjfélkor, szval esetleg kicist halkabbak lehetnétek. Oké, halkabbak lettek. Tegnap, szintén éjféltájt, már majdnem aludtunk mikor"hazajöttek", és bekapcsolták a rádiót, szinte full hangerőn. Azt hiszem ha ezt ma is eljátszák, akkor kitépem a konnektorból. Ha pedig a következő éjszaka is, akkor elvágom a kábelt. :))) 

4 megjegyzés:

  1. Itthon sem lenne kivitelezhető... ellopnának mindent :)

    VálaszTörlés
  2. Sztem még a kocsit is vinnék, nem csak a virágokat. De azért még él bennem a remény, h nem mindenhol ilyen a helyzet. AHogy azt a mellékelt ábra is mutatja.

    VálaszTörlés
  3. Te mázlista. Legszívesebben itthagynék mindent és húznék haza. Ha már nem utazhatok minek legyek kint? Mosni a napi 3-4 pisis hálózsákot? :)

    VálaszTörlés