2010. augusztus 27., péntek

Utolsó nap és bankett . . .

Ez a nap is elérkezett. A 3. session-nek is vége, reggel hazamentek a gyerekek. Próbálkoztam némi alvással, de nem igazán jött össze, mert a korai indulás miatt 5-kor keltették őket, így a counselor-öket is. Aztán telefoncsörgés, villany égve hagyás, szval ennyit az alvásról. Lebattyogtam a laundry-ra, elkezdték összehordani nekem amit ki kéne mosni. Az összes hálózsák, összes pléd, plussz amit még találtak "lost & found" ruhákat. Nem is lett volna ezzel baj, ha a szürke mosógép nem adja meg magát. Igen, az utolsó nap ő úgy döntött, h neki ennyi elég volt, nem hajlandó tovább dolgozni. És egy mosógéppel megcsinálni mindent azért nem túl vicces. Nem is tudtam befejezni. Csak a ruhákat és a plédeket tudtam kimosni. Jah, de az is vicces volt, h eleve 2 külön kupacban voltak. Aztán egyszercsak jöttek páran ( 10-en, igen 10-en, megszámoltam ) és elkezdték különválogatni a hálózsákokat a plédektől. A végeredmény ugyanaz lett mint ami volt, csak nem 20 centi távoldággal a 2 kupac között hanem 2 méterrel. Na mindegy.  Este személyzeti bankett volt betervezve. természetesen senki nem tudott semmi konkrétumot, mikor indulunk, mit vegyünk fel, hova megyünk, mi fizetünk . . . ilyen apróságok. 6 után végül elindultunk. Hyannis-ba mentünk egy étterembe. 3 főételből lehetett választani, spárga, csirke, padlizsán. Maradtam a csirkénél. :) Chicken parmezan volt a neve, és mikor kihozták láttam, h ugyanaz mint nálunk otthon a milánói sertésborda. Vééégre iagzi húúús. Akkora volt kb mint a tenyerem, nem volt 5 mm-re kilapítva, szval végre ettünk egy finomat. Desszertnek chocolate mousse. Nyamm . . . tömény csokoládés heaven. Jah, a main secret santa ajándékokat is ott kellett odaadni. Én még a táborban rákérdeztem Toni-nál, h jön-e. Mondta, h nem, mert dolga van, ops, így gyorsan oda is adtam neki. Közben én is rájöttem ki az enyém. Lee. Nagyon aranyos, kedves, imádom. Egy asztalnál ültünk az étkezéseknél. Nyakláncot és fülbevalót kaptam. Fekete és ezüst. :D Vacsi közben még vetítést néztünk az idei tábori képekből. Aztán jött a búcsúzkodás, mert sokan már a bankett után elmentek. Volt pityergés amcsi részről. Kérdezték visszajövünk-e jövőre. Hát, nem adtunk egyértelmű választ. Most úgy gondolom, h a sok kellemetlenség ellenére azért 50 - 50% az esély rá. Majd még alszom rá otthon egy fél évet. :) 
Visszafele a táborba még megálltunk pár boltnál. vettem Cape Cod-os képeslapokat emlékbe, és Zoli ajcsiját. Közben pedig rájöttem, h Kata mit kap majd. :) Táborba érkezés után irány a mosoda, msn bejelentkezés, mosógép elindítása, de már a saját ruháimmal. Egyelőre elég nehezen férek bele a bőröndbe, de majd könnyebb lesz ha a Wing-ben szelektálok. Pl hálózsák kuka, a cipzárja úgyis rossz, otthagyom nekik. 3000 Ft volt, könnyen pótolható. Sőt, jövőre nem is hoznék, mert a mosodán sokkal jobbak voltak. :)
Mosás után alvás. Azt mondták 2 körül visznek át minket Camp Wing-be, és kiderült, h két itteni counselor is ott lesz. Egyikük Lani akitől a virágot is kaptam. Caitlin sajnos már a bankett után hazament, de van közös képünk.
Azért elég könnyen elaludtunk az új kabinban is, merthogy át kellett költöznünk egy éjszakára egy másikba. Sok értelme nem volt, de mindegy. Végre aludtunk kicsit. Én 9 körül keltem, Emese kicist később, Bianka viszont már pakolt, mert ő megy ma Chicago-ba. A kis mázlista. :) Majd New York-ban 2 napot úgyis együtt leszünk még.
Na ennyit a tegnapi napról, most megyek és megpróbálom a lehetetlent: minden cuccomat elpakolni a bőröndömbe. Ha jövőre is jövök, tuti, h félig üres bőrönddel teszem. Kell a hely a Mrashalls-ban vásárolt cuccoknak :))).

Eleni, Cintia, Caitlin 


Don't cry Chany! :)

Cintia, Jayleen, Emese, Bianka, Dorell 


Középen szürke pólóban Secret Santa-m: Lee :))) 
( balról jobbra: Moira, Weazle, Lee, Brandon, Caitlin )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése