2010. augusztus 20., péntek

Szabadnap . . .

Természetesen óceánpartra megint nem vittek el minket, de legalább a boltig bedobtak ahol átszállhattunk a buszra. Előtte még bementünk a bankba, mert le lett tiltva a kártyám vmiért. Ilyen segítőkész személyzettel még sehol sem találkoztam. Telefonáltak helyettem, intézkedtek, elintéztek kb mindent, de még így is beszélnem kellett a customer service-el. Szerencsére minden rendben. A probléma az volt, h szerettem volna venni vmit, de nem volt elég pénz a kártyámon, viszont a cég továbbra is próbálkozott a tranzakcióval, a bank viszont ezt úgy észlelte, h a visszautasítások miatt biztos vki más használja a kártyám és letiltotta. A lényeg, h most már minden rendben. 
Szval elmentünk Hyannis-ba, a partra már nem sétáltunk le, mert nem volt rá elég időnk, így csak a plázába mentünk. Jeee. 20 perc alatt ott voltunk a buszállomásról, pedig megint néztek ránk nagy szemekkel, h jajj de messze lehet. Ettünk vmit, aztán elindultunk, természetesen a kedvenc üzletünkbe: Marshalls. Pedig olyan büszke voltam magamra, h semmit nem vettem a bolt mellettiben. A mall-ban viszont vettem fehérneműt, pólót. Benéztünk a cipőboltba is, de drágább volt az üzletben amit kinéztünk neten, így mikor visszaértünk a táborba, megrendeltük őket neten. Mikor végeztünk kimentünk a buszmegállóba, de mivel már 5 percet késett a busz, nekünk pedig csak 30 percünk volt kiérni a buszpályaudvarra, így inkább elindultunk, mert délben is 30 percet késett. Nem akartunk kockáztatni.Elindultunk és kb 100 méter után elsuhant mellettünk a busz. Hurrá, mindegy, egy kis séta nem árt. Még visszamentünk a bolt melletti Marshalls-ba, újabb pénzköltés: fehérnemű és ajcsi, vmint a Stop & Shop-ba is benéztünk. Vettem limonádét, piskótatekercset ( az otthoni sokkal finomabb ), ajcsikat haza. 
Eltelt pár nap, megérkezett az új szakács, és IMÁDJUK!!! Besegít mindenbe, és nem utolsó sorban tud főzni. :))) Nem egy elhanyagolható tulajdonság szakácsok esetén.
Közben megy a Secret Santa ajándékozás. Ugye elvileg 2 kicsi és egy fő ajándéknak kellett lennie. Toni már megkapta az elsőt, a kedvenc kávézójába szóló ajándékutalványt. Közben megkért, h keressem meg neki a focis mezét, mert kölcsönadta vkinek, aki meg lerakta a mosodán mint lost & found. Felkutattam az egész mosodát, mert emlékeztem rá, h láttam vhol, természetesen az utolsó helyen volt. Nagyon örült neki, h meglett. Viszont Emesének még mindig nem hozott kólát ( kb 1 hónapja ), így sajnos ismét "eltűnt" a mez, de secret santa-ként megnyugtattam, h visszakapja. Most már sztem biztos tudja, h én vagyok az aki megajándékozza, de nem baj. A main még hátravan.



1 megjegyzés: