2010. augusztus 22., vasárnap

Secret Santa ajándékaim :) . . .


Emesétől kérdezte az illető, h miket szeretek. Emese válasza pedig: Hello Kitty, rózsaszín dolgok kiegészítőben, ruhában nem, és Cape Cod.
Nos én azt mondtam neki, h cupcake, nem pedig Cape Cod. Cape Cod ugyanis a hely ahol vagyunk, a cupcake pedig a muffin itteni neve. :) Emese ezt nem tudta, ő azt hitte, h a kettő ugyanaz. Mindegy, a szándék a lényeg, örültem a Cape Cod-os kulcstartómnak, így már ilyen szuvenírem is van. :))) 


A másik ajcsit pedig ma kaptam.
Az egyik kedvenc filmem ( magyar címe: Négyen egy gatyában 2. ), mondjuk érdekes választás rögtön egy film második részét ajándékozni vkinek. A legtöbb esetben ugyanis a második rész kapcsolódik az előzőhöz. De most szerencséje volt az illetőnek. Sajnos a gépem nem játsza le, tuti van vmi gond az író/lejátszó részével, már otthon sem akart írni. 
Ééés kaptam még fini csokit. Nagyon eteti magát. Vhova le kéne dugnom még 4 napig. Merthogy már csak 4 nap és vége. Bánom is meg nem is, de nagyobb részben nem, mert már nagyon mennék haza a páromhoz és a családomhoz, és jó lenne már megszuszmákolni a kuttyomat is akit valószínűleg drága családom jól elkényeztetett, kezdhetem az újranevelését 3 hét múlva. :) De persze ezer köszönet nekik, h vigyáznak rá.


Toni ma kapja meg a 3., de igazából csak kiegészítő Secret Santa-ját, a kimosott mezét amit megtaláltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése