2010. szeptember 19., vasárnap

Élménybeszámoló - 5. nap NY-ban . . .

Ideje volt kilépni a komfortzónánkból, így Brooklyn-ba mentünk.
Első megálló: Brooklyn Botanical Garden
Tavasszal biztos szebb a cseresznyefa virégzás miatt, de így szeptember elején is nagyon szép volt. Sztem mi voltunk az elsők, mert már szinte nyitásra ott voltunk. Rengeteg féle virág volt és láttunk óriás aranyhalakat is. A hivatalos nevük biztos nem az, de nekünk így is jó volt. Mondjuk főleg arra gondoltunk vajon milyenek lehetnek halászléként vagy rántott halként elkészítve. :)

Botanikus kert után elsétáltunk a proospect Park mellett, de nem mentünk be. Elég zöldet láttunk egy napra. Következő megálló a Brooklyn Múzeum volt. Hmm, na ez aztán érdekes volt. A retró ékszerektől kezdve, az 1700-as évekbeli enteriőrökön át egészen a kerámiatányérként "funkcionáló" női nemiszervig minden volt. Sztem érdemes megnézni.

A múzeum után a New York Aquarium-ba mentünk. Na ezt viszont ki lehet hagyni. Iszonyat picike, tele van visítozó gyerekekkel, és nem velük lenne a baj, mert még én is visítozok ha vmi cuki állatkát látok, hanem a szülőkkel akik nagy ívben tojnak rá, h a gyerek merre rohangál. Na mindegy. Egyébként részben ezért hagytuk ki a Boston-i akváriumot, merthogy a NY-i biztos nagyobb lesz, hiszen mégiscsak NY. Közben pedig kisebb mint a pesti állatker vízi világ része, a tropikáriummal pedig össze sem lehet hasonlítani. Szval felejthető. Az egyetlen jó az a 6$-os pizza volt amit ketten ettünk Emesével mert akkora, és a fókashow. :)

Egy kis metrózás után megérkeztünk a Brooklyn-hídhoz. Átsétáltunk rajta ( Manhattan felé, nem pedig a másik irányba mint a hülye turista, habár az is szép ha vki Brooklyn-t szeretné látni ), közben párszor majdnem elütöttek minket a biciklisek, láttunk reklámforgatást is. Emese még elment a WTC emlékműhöz, én kihagytam, és kb igazam is lett, ott is építkezés, elkerítve minden, és alig látni vmit. A hostelben találkoztunk, közben megérkezett a fizetésünk is. Még éppen időben. Csütörtökön. Ráadásul többet is kaptunk mint amennyire számítottunk. 60$ helyett 110$-t.

Némi tanácskozás után a délutáni csendespihenő mellett döntöttünk, mert este úgyis mentünk éjszakai hajókázásra.

Kiérve a kikötőbe beszereztük a jegyeket, visszamentünk egy mekibe "vacsizni", aztán irány vissza a hajó. Kicsit jobb időre számítottam, így csak egy trikó + pulcsi + kardigán kombináció volt rajtam. Én hülye. Kellett volna az a kapucnis felső még. Emesének több esze volt, ő vitte a kapucnis szőrmés kabátját, de még így is vacogott egy kicsit. Jah és még sorbanállásnál mintha hallottunk volna pár magyar szót. És tényleg. Később találkoztunk a magyar hangokkal. 4 magyar srác. Szintén tábori melósok. Egy fokkal jobb helyen voltak mint Mitton. Minden nap svédasztalos reggeli . . . stb. De nem baj. Mitton is jó volt. Legalább átéltük a tábor igazi lényét. :)))

Sok éjszakai képet nem csináltam, mert a gépem eleve nem túl jó az éjszakai felvételekhez, illetve végigdumáltuk az egész hajóutat. :)

Kikötés után még beszélgettünk kicsit aztán mi az Apple Store felé indultunk a fiúk pedig az ingyen szállásukra Brooklyn-ba. A mázlisták. :P

Apple Store után már kb éjfél lehetett így vissza a szállásra és alvás. Másnap pedig hagytunk magunknak pihenést. Alvás 10-ig. :)))