2010. szeptember 1., szerda

Goodbye My Friend . . .

Tegnap tudtam meg, h kb 1 hete elhunyt a kutyusom. Akkor azért nem szóltak róla, mert akkor tudtam meg, h Gábornak autóbalesete volt. Anyáék úgy döntöttek inkább később mondják el, viszont mindenképp még mielőtt hazaérek.
Lelkileg teljesen kivagyok. Szemeim feldagadv a sok sírástól és nagyon nagyon nagyon szeretnék már otthon lenni. Életem legjobb nyarának kellett volna lennie ehelyett a legrosszabb lett.


Síjjja Öbidusz! 
Remélem már egy jobb helyen vagy ahol minden csupa mező, csirkeláb és malacfül. :) 


5 megjegyzés:

  1. :( ezt én is megsirattam:( nagyon szép összeállitás...megprobálom végignézni könnyek nélkül:( sajnálom Öbit, de legalább voltak szép évei, amit nálatok tölthetett és látszott mindig is rajta, h hihetetlenül hálás ezért...

    VálaszTörlés
  2. Szegény Öbi.:((( Mi történt vele?

    VálaszTörlés
  3. Egy németjuhász rátámadt és eltörte a gerincét.

    VálaszTörlés
  4. Bocsi,de én nem tudom végignézni:( :( :(

    VálaszTörlés
  5. ez annyira szomorú, nagyon nagyon sajnálom :( én sem tudtam sírás nélkül végignézni. (zugolvasó vagyok amúgy, johnny, a golden keverék egyik gazdája)

    VálaszTörlés