2010. szeptember 19., vasárnap

Élménybeszámoló - 7. nap NY-ban . . .

Emese utolsó napja NY-ban. :( 
Rendelt kocsit ami kiviszi a reptérre, mert 2 bőrönddel utazott, ráadásul szegénykének Newark-ról indult a gépe ahova nem megy metró. 
Reggel felkeltünk, megreggeliztünk, bepakoltunk a közös bőröndbe, kijelentkezett, aztán vártuk a shouttle-t, búcsúzkodás, és hirtelen egyedüllét. Furcsa volt 2,5 hónap után egyedül lenni, hiszen a táborban is mindig volt körülöttem vki, utána pedig NY-ban szintén, és most hirtelen egyedül lettem. Amit persze cseppet sem sajnáltam. Jól jött egy kis magány. Kicsit felfrissítettem magam, aztán nyakamba vettem a várost. Visszamentem a Central Park-ba megkeresni néhény szobrot amit első körben nem találtunk meg, sétálgattam a MET mellett, kávéztam, visszaindultam a 99 centes boltba, de találtam egy másikat út közben. Elmentem a New York Public Library-be, természetesen felújítás, állványok, takarás, és nem lehetett bemenni. :( Visszamentem még az Apple Store-ba, ez már csak az én nyavajám. :) Aztán továbbmentem a Grand Central Terminal-hoz ( sok - sok film jeleneteit forgatták ott ). 
Fényképezgetés, sétálgatás, élveztem a jó időt és a madárcsicsergést, benéztem a Manhattan Mall-ba, vásárolgattam kicsit, teljesen idilli nap volt. Azon vettem észre magam, h eltelt a nap és késő délután van. Visszamentem a hostel-be, selejteztem a cuccaimat, bepakoltam a bőröndömet és kivételesen időben lefeküdtem aludni. Azt hiszem 9-kor. Igen, igen micsoda dolog utolsó estémen már 9-kor lefeküdni, de azt hiszem eleget láttam NY-ból így első körben. Különben is vmit hagyni kell a következő látogatásra is ( amit remélem majd a párommal közösen ejtünk meg ). Az egyetlen éjszaka volt mikor nem ipod-al aludtam el ( tartalékoltam az energiáit a repülőútra ), és természetesen a kazahsztániaknak akkor kellett zacskókkal zörögni 2 órán keresztül. Na mindegy. Nagy nehezen elaludtam. Ennyit a 7. napra. :) 






3 megjegyzés:

  1. New York Public Library-be be lehet menni, csak az oldalsó bejáraton(a 42. utcáról nyílik, a Briant Park mellett).
    Jó utat!
    Puszi

    VálaszTörlés