2010. szeptember 19., vasárnap

Élménybeszámoló - 6. nap NY-ban . . .

Előző esti késői lefekvés után sokáig alvást engedélyeztünk magunknak. Nem árt egy kis pihenés is, elvégre nyaralunk. :) 

Különösebb program nem volt betervezve, csak lófrálás, nézelődés és végre bőröndvásárlás. Kaptunk egy fülest, h vmi turkáló szerűségben elég jó dolgokat lehet kifogni. Kikerestük a Manhattani címeket, 2 pofáraesés volt, mert az egyik megszűnt a másiknál pedig felújítás volt, de a 3. győzelem lett. 3 szinten turkáló.. Huh, anya imádtad volna! :) Gyorsan a poggyászok felé mentünk. Megnéztünk párat, de vagy törött kereke volt, vagy szakadt volt, aztán meglett a gyöngyszem. Egy piros Samsonite, 4 kerékkel, vadiújan, még garancia papírok is voltak benne. Emesével megbeszéltük, h ő állja a feladást, mert itthon anya hoz neki olcsón női bogyót, a mardékot felezzük, és a bőrönd árát is felezzük. Megkérdeztük mennyibe kerül. 40$. Huhh, 20$-t szántunk rá eredetileg, de mindegy, legyen. Gondoltam majd itthon eladjuk vaterán. Aztán fizetésnél kiderült, h nem 40$ hanem 14$, így megvettem én. Jó lesz itthonra. A félreértés abból adódott, h ferdeszemű hölgyemény alig érthetően mondta az árat, a magyar vendégmunkás meg alig értette. :) És forty meg fourteen között ugyebár nincs nagy különbség ha egyik fél sem angol anyanyelvű. 

Visszavittük a hostelbe a bőröndöt és mentünk tovább várost nézni, illetve célba vettük a 99 centes boltot. Kellett némi édesség. :)  Nagy nehezen megtaláltuk. Odafele viszont belefutottunk a Macy's koncertjébe. Épp TRAIN együttes zenélt, későbbre ígértek Jennifer Lopez-t is. Nem vártuk meg. Vásároltunk egy kis kekszet, fülhallgatót, csokit, aztán sétáltunk tovább és betértünk a 3 szintes M&M's üzletbe is. Jajj, hát én ott elvesztem. Annyi sok cukiság volt. Legszívesebben vásárolgattam volna, de vhogy mindent drágálltam. Így csak fényképezgettem. :) Hiszen már úgyis van Hello Kitty-s párnám. :)))

Laza nap volt. Kellett már egy ilyen is. :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése