2010. július 6., kedd

2. szabadnap . . .

Ma discovery day volt a taborban, ami azt jelenti, h a gyerekek nem voltak csoportokra osztva, hanem minden kabin egyutt maradt es kozos porgramjuk volt. Szerencsere elmaradt a reggeli zenes ebreszto, igy 11-ig aludtunk. Aztan tusolas, hajmosas, keszulodtunk moziba, csak elotte meg beneztunk a konyhara "reggelizni", meg a tabori noverhez, mert Bianka tegnap megegette  akezet es nagyon randa neki. Nekem pedig szokas szerint elkezdett fajni a derekam a szokasos modon, tehat ulni / allni / menni nem igazab tudok. Bevettem egy algofelxet, meg a noverketol is kertem vmi bogyot, adott ibuprofent, azt mondta varjak 2 orat. Aham, persze hogyne, mozdulni is alig tudok, igy beulve a kocsiva be is vettem. A kombinacio eleg jonak tunt, mert mozogni legalabb mar tudtam. :) Jesse vitt be minket a a moziba, de a ket konyhas lany kitalalta, h ok eloszor bevaltanak a fizetesuket, mert ugye csekken kapjuk. Oke, akkor elso megallo a "Bank of America". En nem mentem be, mondom minek, fizetest meg ugysem kaptam, ok is vegeznek kb 5 perc alatt. Tevedtem. Kb 20 perce vartunk a kocsiba, gondoltam inkabb bemegyek megnezni oket, plane, h a film is kezdodik 30 perc mulva. Kiderult, h nekialltak bankkartyat csinaltatni. Na hurra, nagyon megorultem neki. Sztem siman kibirtak volna meg 1 hetet kartya nelkul, akkor elinteztuk volna egyutt, raadasul ido is lett volna. Jo, mindegy, kozoltem, h en nem varom meg oket, tali a mozinal. A 14:30-as filmet lekestuk, a 14:50-es filmre pedig 15 perccel kesobb ertunk be. Szval negyed ora kimaradt, de sztem nem vesztettunk sokat. Eleg nagy szar ez a harmadik resz. Annyira nem rossz mint a masodik, de akkor is gaz. Romantikus omlenges akar lenni, a foszereplo kiscsaj viszont meg mindig nem tud jatszani. Ezerszer jobbat alakit a kb osszesen 5 percet kapott Dakota Fenning. ( Asszem igy kell irni a nevet, de nem biztos. ) Na mindegy, ezen is tul voltunk, volt meg egy orank, mig ertunk jonnek, bementunk a "Stop & Shop"-ba nasit beszerezni a kovetkezo hetre. Vettem egy zacsko csokit, egy zacsko kekszet, egy pletykamagazint :), es egy doboz epret. 2,85 $ volt az eper, de nagyon szepek. Jah, erdekesseg, h a mozinal nem helyre szolt a jegyunk, csak teremre. Bemegyunk, es oda ulunk ahova akarunk. Fozeshez nem vasaroltunk, majd a kovetkezo fizubol koltunk ra. Vettunk vmi fagyasztott cuccot, 2 perc mikroban. Az enyemben husgolok voltak mozzarellaval. 

Szval ez volt a nagy pihenesunk. Jovo heti szabin sztem szinten "Stop & Shop" illetve pancsizas a vizparton.

Megjegyzes: kicsit faj a tavaly rendberakott / felepitett fogam. Remelem nem lesz gaz vele. Nagyon nem orulnek, ha fogorvoshoz kene mennem. De sztem csak vmi kis gyulladas. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése