2010. július 22., csütörtök

Mosógép és betegség . . .

Betegek vagyunk. A fehér mosógép és én. Ő nem tud centrifugázni én meg fulladozok a köhögéstől. Ma végre rászántam magam, h elmenjek a nővérkéhez, hátha ad vmit ami jobban használ mint a múltkori bogyója a derekamra. 
Sajnos a szokásos otthoni torokfájós gyógyszeremet nem hoztam magammal. Itt pedig vmi rózsaszín szirupot kaptam aminek eperillata volt és iszonyú keserű íze. Pedig basszus, ezeket gyerekeknek csinálják, nem teszteli vki? Na mindegy. Elvileg 4 óránként kéne innom egyet, de köszönöm nem. Szóltam páromnak és postázza nekem az otthoni gyógyszerem. Juppiii!!! :) 


Jah, jelenleg 1 mosógép üzemel, pedig már több mint 1 hete szóltam, h nem jó. Viszont most már végérvényesen nem használom, mert anank nincs értelme, h kimosok vele vmit, nem centrizik, és 2-2,5 órán keresztül van full hőmérsékleten a szárítóban. Így viszont csigalassúsággal megy a meló, 10 perc múlva dél és még az emergency laundry-val sem végeztem. Mikro rákérdeztem az egyik főnöknél, h mégis mikor jön a szerelő, válasz: hát, akkor ma majd felhívom. Köszi, egész időben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése