2010. július 17., szombat

Kiborulás . . .

Na nem nagyon, csak egy kicsit. 

1.) Még mindig hoznak 2-3 zsáknyi "lost & found" cuccot. Igaz, h volt rá 3 napjuk amíg nem voltak gyerekek, de az túl egyszerű lett volna. Inkább most hozzák mikor már mosnom kell a kölykökre.

2.) Ma hozott a nővérke 2 törölközőt, meg pár ruhát a kezében és közli, h ezt lehet külön kéne mosnom a többitől, mert azé a kislányé aki tetves. 

HOGY MIVAN??? 

Hogy a francba lehet tetves gyereket közösségbe engedni? ( A létszám kb: 60 gyerek + 30 fős személyzet. ) Volt "szerencsém" 2x elkapni általánosban, de nem mentem iskolába. Persze, h lehet kezelni, de az sem 1 nap alatt oldódik meg. 
Ráadásul kiderült, h már tegnap kimosták az összes cuccát, csak ez kimaradt, és nem szóltak volna róla, h figyi, az X gépben tetves cuccok vannak, utána fertőtlenítsd vagy akármi. Még jó, h már tegnap előtt kimostam a ruháimat. És kb 100 %-ig biztos vagyok benne, h mikor kimosták őket, előtte nem fújták le a tetü és egyéb élősködő írtó sprével. 
Hát én ezt a kimaradt keveset jól lefújtram és bele egy zsákba, majd este mosom őket, vagy inkább holnap. Nem tudom milyen gyorsan hat, de adok neki időt bőven.
A régi tapasztalatnak köszönhetően amint meghallom azt a szót, h tetü, már viszketek is mindenhol. :S  De hülye vagyok, h nem hoztam Nittyfor-t. Legközelebbi Stop & Shop látogatásnál beszerzek vmi tetü megelőzőt. Mondjuk az is érdekes lehet, h a tipikus néger hajból, h szedik ki őket. :S

Na mindegy, csak el ne kapjam.

3.) Elfogyott a szemeteszsák, gondoltam szerzek a konyháról, ott mindig van. Közölte a szakács, h csak ilyen kevés van nekik is ( kb fél tekercs ), és különben is nekik kell napi 3, és bla-bla-bla. Letekertem egyet, mert hát 1 db még nem a világ vége, erre kivette a kezemből és nem engedte el. Az a k*csög nem volt hajlandó adni 1 azaz 1 darab szemeteszsákot. 

Megkerestem a karbantartót aki ugyan csigalassúsággal, de hozott nekem. 

Ez egy hosszú nap lesz úgy érzem. :( 

Fejlemény: 
A mai napban az egyetlen pozitívum, h nagymamámtól kaptam levelet. :) 
Millió puszi neki! 


4 megjegyzés:

  1. Én ma hazajöttem a telekről,mert el kell intéznem pár dolgot.Holnap megyek is vissza.Öbike nagyon élvezi a kertet,jön megy mint a távirat.Osztja a puszikat ezerrel.Szombaton három kutyával mentünk le busszal.Nagy élmény volt.Viszont Öbi volt az egyedüli aki csodálatosan viselkedett.Bóbita állandóan adja neki a puszikat.és nagyon szépen elvannak együtt.Vettem nekik medencét,és Öbidusz is fürdött velem.Hagyta hogy lemosdassam.Fotókat majd kapsz róla.Puszi Anya

    VálaszTörlés
  2. Ja,Azért azt még elmondom hogy Öbidusz igazi kutya lett.UGAT!!!!!!!!!!!!!Annyira édes ahogy szépen alakulgat.Minden nap egyre jobban nyílik ki a kis drága.

    VálaszTörlés
  3. Ugat? Na arra azért ne szoktassátok rá. A panelban annyira nem jó dolog. :) És igen, KÉPEKET KÉREK!!! Mindenkiről!

    VálaszTörlés