2010. július 14., szerda

Képek . . .

3. költekezés:
keksz, csoki, kávé, pletykalapok, képeslapok

Elvan a gyerek ha játszik . . . 




A "cuki" rózsaszín fülhallgatóm :S 




Na ilyen és ehhez hasonló zoknikat kéne nekem fehérre mosnom. Hát perszehogyne :))) 


Utolsó nap ( reggeli ) 


Chany és Cherrysh ( előbbi counselor azaz táborvezető aki a gyerekekkel foglalkozik, utóbbi pedig egy táborozó aki kb naponta bepisilt )


Iskolabusz :))) 


Búcsúzkodás 
( nem mindenkitől, mert lesznek páran akik a követlező csoportban is visszajönnek ) 


Mindenki a "munkaruhájában" volt 


Az első fizetésem
280 $ ( Június 23 - Július 10. )


Staff House ahol kikapcsolódhatunk
Koszos és büdös, de a miénk.:)




A staff house terasza 


Jó lenne minden nap erre a látványra ébredni:))) 


Ilyen a dohányzóasztal teteje. 
Nekem nagyon tetszik. 


Koszos??? Ááá, dehooogy . . . 
csak némi por, falevél, sár, és rohangáló mókusok :)



Jah, egyébként azért tudok most ékezetekkel írni, mert saját gépről blogolok. Nem, még mindig nincs wi-fi, viszont kíváncsiságból kölcsönvettük a főnököm mobilnet modemjét ééés *dobpergés* műkszik a gépemen. Nem kér kódot sem. :))) Emese gépén nem működik. Windows XP. 
Nekem Ubuntu. Jeee ( Köszi (L)em!!! )
Szval van netem ( így vagy úgy, de van ), így tudtam beszélni anyával, mamával, apával. Letudtam mindenkit, most kb 2 hétig csak blogolni fogok. 

Reggel elmentek a gyerekek, most pihi van. Délután 3-kor kezdődött a szabadnap. A többség lelépett, tehát elvileg nyugi és csend lesz. Jah, amúgy fáj a torkom, azt hiszem belázasodom holnapra. Este lehet nem ártana bevenni egy Rubophen-t. Basszus mióta kijöttem folyton göthös vagyok. Viszont ma találtam mérleget, és ha jót mutat annak örülnék, mert szte fogytam 4,5 kilót. Jeee. Ha elhagyom a szénhidrátot, meg a napi kétszeri nasit, lesz ez még több is. 
Na mára ennyi. 

Csiga!
Gondolok majd rád holnap, jól öltözz fel a gépen, mert nagyon nyomatják a légkondit. :S

Ui.: ma kb egész nap szakadt az eső, ennyit a délutáni sétáról és ház fényképezésről. Talán majd holnap. 

5 megjegyzés:

  1. amugy nem a legkonditol, hanem a 10-11k meter magasan kint levo minusz 50-55 C foktol van hideg :)

    VálaszTörlés
  2. Nem attól van hideg. A Malév gépnél is hideg volt kint, de nem fáztam. Alitalia viszont légkondiőrült.

    VálaszTörlés
  3. Meg kell probalni elzarni, van egy tekrentyu joesetben, amitol elall a tarkora suhano friss hegyilevego.

    Bar neha el van romolva. Olyankor nem all el.

    VálaszTörlés
  4. Sajnos nem volt semilyen gomb / kar / egyéb szerkezet ami elzárhatta volna.

    VálaszTörlés
  5. jóvan jóvan, elég má gyere haza, utálom, hogy ilyen jól érzed magad :D :D :D Mostmár negyek én is, ha Csigu is elindult:)

    VálaszTörlés