2010. július 16., péntek

Képek . . .

Magyar leleményesség 
Ha nincs kéznél esőkabát vagy esernyő, jó a szemeteszsák is! :) 

Emese


Én 


Tipikus amerikai tábori "rend" 
A földön a tiszta ruhák keverednek a koszos ruhákkal.
Pfújjj . . . 


A papucs amit nem vettem meg mert kicsi volt a lábamra. :((( 
Már akkor fájt amikor felpróbáltam, pedig csak 2 percig volt rajtam. Természetesen utolsó, leértékelt darab volt. Azért majd következő szabadnapon is benézek az üzletbe. 


Ui.: lázas voltam, már nem vagyok, de a torkom nagyon fáj és érdekes bariton hangom kezd lenni. :) 

3 megjegyzés:

  1. Hehe, naná, jó az!:) Látom ott jobb idő van...itt majd' meg lehet dögleni a melegben.:S

    VálaszTörlés
  2. Szupi a szandi ,bánhatod hogy kicsi lett.Holnap megyünk a telekre,mert Pesten elviselhetetlen a meleg.Vettem Öbikének egy szuper rózsaszín nyakörvet,és kapott egy profi kullancsírtó nyakörvet is.Tündérmaci.IMÁDOM:)
    Vigyázz magadra,nem tudom mikor jutok net közelbe legközelebb de majd igyekszem.25.-töl megyek két hétre Balatonra 10 kutyával leszek egyedül.Ebből három rehabos .Lesz egy gerincműtött félig béna is.Drukkolj hogy talpra tudjam állítani.Puszika

    VálaszTörlés
  3. Telek, aztán Balcsi? Végignyaralod a nyarat? Na ezt szépen megfogalmaztam. Köszi a kullancsírtót Öbinek. Biztos cuki a rózsaszín nyakörvben is. :) Vigyázzatok magatokra! Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés