2010. július 13., kedd

Session One Is Over . . .

Szval ez is elerkezett. Holnap reggel hazamegy az elso csoport. Vegre lesz legalabb egy ebed mikor nem lesz uvoltes az ebedloben. :) 

Ma nem kellett a cuccaikat mosnom, csak azokat amiket a karbantarto osszeszedett a tabor teruleten. Igy is lett egy doboznyi. :) Viszont napkozben legalabb kimostam az agynemuimet, torolkozoket, nehany ruhat. 

A kaja meg mindig sz*r, es mar nagyon unjuk a fagyasztott felkesz eteleket. Mama legyszi kuldj egy kis tojasos nokedlit salival, vagy anya please spenotot. :) 
A szakacs meg mindig idegbeteg hukye modjara viselkedik. Enyhe idegbajt kaptunk mikor meglattam a fizetesi listat a gepen es rajottunk, h keresi a legtobbet. 2 honapra 5,600$-t kap. ( Bezonyam, 1,2 Millio Ft atszamolva. ) Azt hiszem otthon elvegzek vmi OKJ-s konyhai asszisztens izet, aztan nekiallok majd egyezkedni es jovore kijovok szakacsnak. Basszus, hihetetlen, h ennyit kap. Utana a nover kapja a legtobbet 5,400$-t, majd az igazgatok 5,000$-t. 

Tegnap este bevittek minket vasarolni. Csupa lenyeges dolgot vettem: keksz, csoki, kave, pletykalap. :))) Jah, meg vegre fulhallgatot. Es rozsaszin. :S Volt meg egy fekete is, de az mas fajta volt, raadasul ezt ajanlottak ipod-hoz, igy maradtam ennel. Ameddig kitart, addig kitart, de csak a szine miatt nem fogok plusz 10$-t elkolteni egy masikra. Legfeljebb majd dugdosom, h ne latszodjon. :) 

Jah, a het tortenese: meg otthon megvaltoztattam a furgenel a szamlaszamom az ERSTE bankosra, mert az dombornyomott, es itt is tudom hasznalni netes foglalasra, egyeb fizetesre. Legalabbis azt hittem megvaltoztattak a szamlaszamom. Penteken kellet fizut kapnom, tegnap este neztem a szamlam, es semmi. Cseppet ketsegbe estem, de gondoltam megnezem az OTP-s szamlam. Nana, h azon volt. SZval tok jo, most utalhatom at a masikra. Kossz Furge Diak. Igen, tudom, h sok melojuk van, plane nyaron ( volt szerencsem tapasztalni ), de akkor is. Ez most nem jott jol. Mazli, h fizetni az OTP-s kartyammal is tudtam este a vasarlasnal. Amugy vicces volt, a 12 szemelyes furgonban 16-an utaztunk. :))) Volt aki 2 ember oleben fekudt  vegig. 

Net meg mindig nincs ( talan csutortok, de nem igazan hiszek benne ), viszont az egyik gepen van Skype, igy Zolival szinte minden nap tudok beszelni. Juppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)))))))))

Holnap delutan 3-tol, csutortok delutan 3-ig szabadnapunk van. Eleg hulyen csinaltak meg, mert igy pont nem tudunk menni sehova. Max a kornyekre vegre tenyleg elmegyunk setalni es hazakat fotozni. Masnap meg sztem alszunk, habar az utobbi 2 napban szinte semmit nem aludtam. Vmiert nem sikerul, csak max 2 orakra. Lehet van vmi koze a vissza - vissza tero fogfajasomhoz. Algoflex nem minidg hasznal, hianyzik a Ridol. :) Anya, igazan kotyvaszthatnal vmit. :))) Cserebe esetleg kuldok nemi viragmagot . :) 

Az ido amugy szep, napi 36 fok koruli homerseklet, kb heti 1 esovel, de az sem vmi sok. 

A kiuteseim eltuntek. Majd nemsokara megint bemereszkedek a vizbe, hatha megint elojonnek. 

Nezzuk a repjegyeket, eleg szepen ingadoznak az arak. Mondjuk amig nem gyulik ossze annyi fizu, addig ugysem tudunk mit csinalni. Jo lenne olcson meguszni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése