2010. július 9., péntek

Helyzetjelentes . . .

A fogfajasom elmult. Halleluja!!! :))) 
A derekam meg fajdogal, de az mar csak a szokasos. Viszont fogfajas helyett, csakhogy meglegyen az egyensuly, kiuteses lett a kezem. Komolyan olyan vok itt mint vmi kripli.

Ma nagyon szivesen leorditottam volna par ember fejet. Ugy latszik nagyin hozzaszoktak ahhoz, h nem nekik kell hozni a szennyest, igy 1 kabin kivetelevel mindenki a szokasos szennyesekkel adta oda reggel az "emergency laundry"-t. Lett is nekik szolva, h sorry fiuk, de ezt igy felejtsetek el, es reggel a mosodaban akarom ( illetve nem akarom ) latni a pisis cuccokat. Este mikor visszakapjak a tisztat akkor pedig szolok nekik, h ugyan legyenek mar olyan kedvesek es a pisis ruhakat is tegyek be a pisis halozsakok melle. Minidg a pisis cuccokat mosom eloszor es kicsit gaz, ha delutan 5-kor kezdem mosni az egyik dobozt amiben ossze van keverve a pisis pizsoma a szimplan koszos ruhakkal. H lehetnek ennyire igenytelenek? A lanyok sem sokkal jobbak, csak egy fokkal. Sztem egy 13 eves lanynak meg lehetne "tanitani", h csereljen vmit ha eppen menstrual. Nagyon orulok neki, mikor 3 napja egyhuzamban delutan hoznak vmi veres cuccot. Oh, jeee. ( Pfuujjjjjj! :S ) 

Jo dolog, h kiderult gmail-en van chat. :) Kijovetelnel csinaltam gmail-es cimet, nem is hasznalom, de Zoli mondta ma, es mivel a gepben van webcam igy vegre lattuk egymast. Mar eppen ideje volt. Nagyon hianyzik. Azt hittem jobban viselem majd ezt az egesz tavollet dolgot, de nem ugy tunik. :( Mindegy, mar csak 66 nap. :) Tervezgetjuk az utazast a lanyokkal. Sajnos eleg dragak a repjegyek, igy lehet, h Los Angeles kimarad ( a francba :( ) es helyette a Niagara vizeseshez megyunk. Ez meg fugg par dologtol, de nemsokara ugyis fixaljuk a vegleges tervet.

Ma beszeltem mamaval. A campleaders-tol kapott kartyan volt meg 1 azaz egy percem. Csak a lenyeges dolgokat mondtam el neki: itt minden rendben, iszonyat meleg van, szar a kaja, hianyzik a foztje. :) Ma nem is ettem az ebedbol. Meg volt a szabadnapon vasarolt gyorsfagyasztott husgolyos mozzarellas izebol 1 darab, inkabb azt ettem. Mindezt azert mert ebed elott bementem a konyhara. Kerdeztem Biankatol, h minek van ilyen klor szaga? Nem tudta. En viszont rajottem. A husnak ami a tacco-hoz volt. Na mondom koszonom nem, inkabb kihagynam az etelmergezest. :) 

A nap masik jo dolga, h az irodaban miutan beszeltem mamaval, meghallottam amint az egyik fo fonok azt mondja, h jovo heten csutortokon lesz internet. Ujjak keresztbe es mindenki erosen koncentral, pozitiv energiat kuld, imadkozik, gyertyat gyujt, vagy barmit csak vegre legyen net. :))) Elvonasi tuneteink vannak.

Ma elhozom a gepem a lezart szekrenybol, tolteni kell az ipod-om, es megprobalok kepeket is felpakolni. Csinaltam par ujat. Vegre sikerult lefenykepezni egy mokust is ( az ebedloben ). :) Ha minden jol megy meg videot is teszek fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése