2010. július 23., péntek

Változás a programban . . .

Nem, sajnos nem bővítjük, hanem szűkítjük.
Los Angeles kihúzva. 
Bye - Bye Hollywood! Majd talán jövőre.
És az ok? Nagyon egyszerű. Pénz. A fizetésből elég sarkosan jönnénk ki. Nem hangzik túl jól, h 1257$-t költünk mindenre és 1260$ a fizetésünk. :) Hogy miért nincs tartalékunk? Mert bármannyire is azt hiszi az ember, h nem fog költeni, sajnos fog. Na nem sokat, de fog. Nasi, ücsi, kínai kaja szabadnapon, mert már rohadtul unja a tábori kaját a kedves európai vendégmunkás :), Marshalls-ban ruhák, mert igen, jó minőség olcsón, és nagypn cukik. :) És különben is kb 300$ plussz kéne ahhoz, h LA a tervben maradhasson. Így ez most nem jön össze. Marad Boston, Las vegas, Grand Canyon, Hoover-gát no és persze New York. Azért sztem ez is bőven elég. Azért LA marad ki, mert nagyon drága a repülőjegy, kocsibérléshez kevesen vagyunk, és nem is nagyon szivesen ülnék be idegen mellé akinél nem tudom, h hogy vezet. Nem vagyok félős, csak realista, és szeretem az életem. :) LA kihúzásával úgy néz ki Bianka is eltűnik a csapatból, ő látni akarja San Francisco-t és LA-t is. Mi is, csak nekünk nincs +X x 100$-unk. 
Szval ez a helyzet, bánom - bánom, de kibírom, végülis főleg a Universal Studio és a Hollywoodfelirat miatt mentem volna, a sztárok kézlenyoimatai annyira nem izgattak. Maximum majd jövőre Miami és akkor az Orlando-i Universal Studio-ba megyek, az úgyis nagyobb. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése